15 otázok pre Peťa Paulíka – vicemajstra Európy v Taekwonde

07.11.2013 14:23

 

1.D- Ako si sa dostal k takému športu ako je Taekwondo? 
   P- Od malička som pozeral bojové filmy, páčilo sa mi to a potom sme sa s 
        otcom išli pozrieť na prvý tréning, zaujalo ma to a tak ma tam zapísal.

2.D- Viem, že cvičíš ôsmy rok. Čomu si sa venoval predtým? 
   P- Skateboardingu v podobe freestylu. Rád som skákal zo schodov a po 
        zábradliach. 

3.D- Mal si aj nejaký vážnejší úraz? 
   P- Pri Taekwonde používame chrániče, takže okrem odrenín, svalovice a modrín 
        som žiaden vážnejší nemal.

4.D- Ktoré z tvojich ocenení si ceníš najviac? 
   P- Získanie striebornej medaily v Barcelone, ale aj medailu zo Znojma a aj z 
       Majstrovstiev SR v Košiciach. 

5.D- Koľko hodín týždenne trénuješ? 
   P- Najmenej 5 hodín.

6.D- Tvoji rodičia ťa podporujú, alebo prevláda strach o tvoje zdravie? 
   P- Spočiatku sa o mňa rodičia obávali, ale v poslednom čase ma veľmi  
       podporujú. 

7.D- Máš nejaké méty, ktoré by si rád dosiahol? 
   P- Budúci rok by som rád dosiahol titul majstra sveta. Súťaž sa bude konať na 
       Sardínii. 

8.D- Keďže si v poslednom ročníku SŠ, musíš sa veľa učiť. Ako sa ti darí všetko   
        časovo zosúladiť? 

   P- Cez deň mám veľmi málo času na oddych a nemám ani čas na pozeranie TV  
        alebo facebook.

9.D- Máš v tomto športe nejaký vzor? 
   P- Určite môjho trénera, ale taktiež aj reprezentantov, s ktorými sa stretávam na  
        súťažiach .

10.D- V júli si bol v Barcelone a získal si striebro. Bolo to náročné? 
     P- Určite áno. Náročné bolo najmä cestovanie, tiež som bol vo veľkom strese,  
          lebo to bola moja prvá veľká súťaž. 

11.D- Na akú súťaž sa najbližšie chystáš? 
     P- Na súťaž Nitra Open, ktorá bude v marci. Je to medzinárodná súťaž, kde sa 
         stretá asi 5 štátov. 

12.D- Viem že robíš aj parkour a freerun. Ako si sa k tomu dostal? 
     P- Pozrel som si videá na internete a išiel som sa pozrieť na jeden tréning do 
          Nitry. Keď zo mňa stiekol asi liter potu, zistil som, že to stojí zato. 

13.D- Keďže nosíš domov medaily, šetria ťa rodičia od domácich prác? 
     P- Vôbec nie :), musím si to ešte dorobiť. Alebo napríklad, keď idem cez 
          víkend na súťaž, musím si povinnosti splniť skôr. 

14.D- Keď si bol malý, chcel si byť bojovníkom, keďže sa uberáš týmto smerom? 
     P- Určite áno.. veď ktorý chlapec nechcel byť bojovníkom? :)

15.D- Aké je tvoje odporučenie žiakom našej školy? 
     P- Učte sa jazyky, lebo nikdy neviete, kedy a kde sa vám zídu!

Ďakujem za rozhovor a prajem ešte veľa úspechov a žiadne zranenia!
  

                                                            Diana Ďuricová 1.B