Ako na manévroch! - imatrikulačky 2012 (Rebeka Valábková)

25.10.2012 05:28

Neoddeliteľnou súčasťou začiatku nového školského roka sú imatrikuly. Prváci si už zháňajú staré oblečenie, ktoré sa môžu totálne zavajíčkovať, zablatiť aj roztrhať. Niektorí ale na toto neboli vopred upozornení a obliekli si nové veci, ktoré po akcii mohli rovno hodiť do koša.

Tento rok si naši prváci prešli tvrdým vojenským výcvikom. Podmienky boli nepriaznivé, krv (kečup) striekala všade. Na začiatok štvrtáci dôkladne „poumývali“ vlasy našich nováčikov vajíčkami, medom a kečupom. Keď už im zafarbili každý kúsoček tváre temperami, mohlo sa začať so skutočným týraním.

Pre všetkých bolo prvou úlohou, čo najrýchlejšie preskakovať pneumatiky plné hnedej hmoty (všetci pevne veria, že to bolo bahno). Následne si mohli trošku ozeleniť šaty plazením sa po zemi.

Tohtoročné úlohy sa mi veľmi páčili v tom, že boli originálne a nie otrepané. Napríklad 2 chalani si mali navzájom navoskovať kúsok nôh a odstrániť si tak chlpy.

Keď zabalili dve baby od hlavy až po päty do priesvitného igelitu a donútili ich, aby si ľahli na zem a plazili sa do cieľa, bolo to zlé. Ale keď ich tesne pred cieľom odtiahli nazad na štart a toto zopakovali ešte 2-krát, bolo to kruté.

Som fakt rada, že som si týmto nemusela prejsť, keďže som išla na 8-ročný gympel. Ale na druhej strane, by som si takéto „milé“ privítanie rada prežila. Síce si to prváci ešte asi rok nepriznajú, ale budú mať z tohto dňa pekné spomienky. Čím horšie, tým lepšie. :D