Bola na rande s Robbiem Williamsom! (interview so Simou Benčurikovou zo septimy)

04.06.2015 14:49

1.      Odkiaľ si mala možnosť osobne sa stretnúť s Robbiem Williamsom?

V teleráne bola súťaž, kde som poslala môj elaborát o živote s Robbiem a keďže som veľmi talentovaná (:D) a hrám na bicie, priložila som video, kde hrám Robbieho pesničku Let me entertain you. Tak mi jedno krásne piatkové ráno učiteľka na pokyn mojej maminy oznámila, že som túto súťaž vyhrala a stretnem sa so svojou životnou láskou :) 

2.      Ako prebiehalo tvoje „rande“ s Robbiem?

O 18tej sme sa mali stretnúť pri bočnom vchode Slovnaft Arény, chvíľu som zmätkovala, nevedela som, ako vyzerá pani, ktorá si má pre nás prísť. Bolo to veľmi vtipné, keď sme si volali a stáli sme oproti seba :).

Prišla si pre nás ochranka Robbieho a zaviedla nás do zákulisia. Museli sme naňho ešte chvíľu počkať, asi 10 min, lebo Robbie bol práve na masáži.

Boli sme tam ôsmi – zástupkyňa z rádia, z televízie a ešte ďalší šťastlivci, ktorí tiež vyhrali s ním stretnutie. Nakoniec sme sa dočkali.

Prvého, koho sme uvideli, bol Robbieho pes  - Spencer a za ním prišiel Robbie. Každému podal ruku, spýtal sa, ako sa voláme a začal hovoriť on. Veľmi zrozumiteľne hovoril, takže sa mu dalo bez problémov rozumieť. Pôsobil veľmi milo a kamarátsky. Ešte sa nás vypytoval, ale to by bolo nadlho to sem všetko písať :). Keď som ho videla a stál pri mne, vôbec som nemala trému, neklepali sa mi nohy, bol to pocit, ako keby som ho stretávala každý deň a ako svojho najlepšieho kamaráta.

3.      Ako si si užila koncert?

Na koncert som mala kúpený lístok na sedenie úplne najďalej od pódia, ale keďže som mala protekciu a vyšla som zo zákulisia, stála som na ploche a dotýkala som sa zábradlia pri „stage-i“. Koncert bol úžasný, Robbie je super zabávač. Vykričala som si hlasivky, pretože som dve hodiny v kuse s ním spievala.

4.      Ževraj si ťa potom zavolali do Telerána, aby si porozprávala o svojom splnenom sne, ako si sa cítila? Mala si trému?

Keď som tam prišla a videla som toľko kamier, trošku ma pochytila tréma, ale keď si ma zavolali do štúdia a pohostili ma, tréma odpadla a už som sa tešila, kedy budem mať konečne vstup.

Veľmi zaujímavo to prebiehalo, tiež by to bolo na dlhé rozprávanie. Moderátori (Juraško a Šóošová) sa so mnou privítali, pokecali sme, boli veľmi milí.

Mala som mať vstup o 8:15, ale nakoniec ma dali až pred pol deviatou, spolužiaci prišli kvôli mne neskoro na hodinu :).

Dali mi pár otázok, na ktoré som im odpovedala (viď archív Telerána :D). Tak som sa rozkecala, že mali problém ma zastaviť. :) Po nakrúcaní som sa ešte nejakú chvíľu rozprávala a odfotila s moderátormi.

Rebeka Valábková

foto: archív Simony