Chlapček alebo dievčatko? (Interview s p.p. Cesnekom)

16.05.2013 15:00

 

1.     Načo potrebujú prváci vedieť maturitné otázky?

Ja neviem, ja by som tiež skôr privítal, keby radšej poznali odpovede...

2.      Prezradíte nám tajomstvo vášho „umeleckého kreslenia máp – hlavne Talianska“?

Zabudla si, že viem perfektne kresliť aj mapu Slovenska! To sa nedá naučiť, s tým sa musíš narodiť. Navyše šetrím takto peniaze za opotrebovanie máp.

P.S. Priznávam, Česká republika mi ešte moc nejde.

3.     Čo robíte doma, keď Filip poobede spí?

Fuuu, ja skôr neviem, čo robí on, lebo keď ho uspávam, zvyčajne zaspím skôr, ako on...

4.     Budete mať dievčatko alebo chlapčeka?

Ja vyzerám, že čakám chlapčeka, ale manželka čaká dievčatko. Pre zvýšenie čitateľnosti vášho super časopisu môžem aj prezradiť jej meno - bude sa volať Cesneková. Terezka.

5.      Prečo máte tak veľmi radi vašu neter – Rebeku? 

 Zaiste myslíš "Francois", tak jej hovorím od narodenia. Mám ju rád, lebo mi pravidelne chodí počas dozoru kupovať desiatu do bufetu a navyše mi nezabudne každý  piaty krát aj vydať...  A ešte sa celkom fajn učí, ale hlavne pre ten hot-dog.

6.      Čo robíte, keď žiaci nepochopia vaše vtipy? (teda často :D) 

Nič, lebo po mne chodí väčšinou Jožo a ten dá vždy nejaký kameňák, takže o humor je určite postarané. Horšie by bolo, keby nepochopili učivo. Ja som taký suchar.

7.     Čo bolo na „otcovskej dovolenke“ najhoršie?

 Jej výška a dĺžka. A ešte fakt, že som hlbšie prenikol do sveta žien, zaujímavý svet, ale som rád, že som späť... 
 

8. Chcete teraz povedať nejaký váš citát, ktorý ste vymysleli a vysvetliť ho?

Prednedávnom som učil tretiakov tzv. Cesnekovu sinusoídu, to som fakt vymyslel ja, nikde som to nečítal a už len čakám, kedy sa to dostane do učebníc! Počkaj si, kým budeš oktávanka, možno to dovtedy v učebnici už bude. Ide o stručný prehľad 40- ročnej vlády komunistov v ČSR po 1948.
 

9. Akú ste mali prezývku na strednej? 

Ceco :)
 

10. Kedy ste naposledy jedli nejaké zdravé jedlo? 

Zdravé jedlo?! Tak to viem presne! Materské mlieko... Potom už len Cola a rožky. Veď výraz "Cesnek´ s menu" je už dnes v bufete synonymom "zdravej" výživy. Ale nie, mám rád aj ovocie, napr. jablkovú a banánovú zmrzlinu...
 

11. Čo bola vaša najhoršia investícia v živote?

Hm, každý mesiac si pri pohľade na jednu pásku poviem, že asi do vzdelania... Ale nemôžem sem dávať takéto zlé príklady. Dúfam, že som ešte zle neinvestoval, no dobre, kúpil som si Playstation 3 a hral som sa 3-krát... ale mám šancu vyhovoriť sa, že to som kúpil pre Filipka. :)