Členovia redakcie 2015/2016

03.02.2012 11:26

 

 

Nová šéfredaktorka Mihalnice! :) Prezradila nám čosi o sebe...

    ,,Keď som ako nesmelá prváčka začala navštevovať naše gymnázium, popravde som ani netušila o akomsi školskom časopise, ktorý v tom čase fungoval . Obzerám sa späť, pričom ma neminie ľahká nostalgia s pohľadom upretým na začiatky - o pár rokov dozadu. Keďže som zo základnej školy prišla ako knihomol, ktorý inkvinoval k písaniu, chýbalo mi to ... Doteraz si spomínam na deň, keď mi spolužiačka ,,akoby nič" oznámila, že ma prihlásila na žurnalistický krúžok. Vidím celkom jasne čas strávený nad písaním článkov a následné úpravy, doľaďovanie posledných detailov, komorné zasadnutia mladých žurnalistov s pani Valábkovou... v tom čase by ma ani nenapadlo, že v štvrtom ročníku bude všetko inak - zrazu sa mi ponúklo miesto šéfredaktorky. A síce je pravda, že prevziať takúto zodpovednosť nie je práve najľahší oriešok, najmä v maturitnom ročníku nie. Avšak som ten typ, ktorý keď je pre niečo zapálený, snaží sa to robiť najlepšie, ako vie. Okrem písania a skladania poézie sa venujem ďalšej vášni -

kalistenike, o ktorej sa bližšie dozviete v druhom tlačenom čísle alebo aj na https://www.seredonline.sk/clanky/street-workout-alebo-kalistenika-1/. Tak zatiaľ dočítania, priatelia! :)

Veronika, IV.B

 

Dominika Ježová, IV.B

"Malé kúsky seba vkladám do svojej tvorby, a tak pevne verím, že sa vám budú páčiť moje príspevky a radi mrknete na moju tvorbu. Do skorého čítania!"

Michala Gálová, III.B

"Nie všetky blondínky sú hlúpe a to že sa stále priblblo usmievam, neznamená, že nerozumiem. Ja som len mysľou úplne inde." 

 

Paulína Maškovičová, II.A

"Mám rada knihy a rada ich aj čítam a tiež si rada vymýšľam vlastné príbehy."

 

Viki Makovcová, I.B

,,Pri čítaní sa vžívam do hlavnej hrdinky a prežívam s ňou dej. Pri písaní vkladám svoje pocity do básní. Tak, ako dobro neexistuje bez zla, ja neexistujem bez čítania kníh a písania básní."

 

Simi Dudonová, I.B

,,Milujem čítanie, pretože je to únik z nudnej reality a s dobrou knihou človek nikdy nie je sám. Tiež rada píšem príbehy, pretože vtedy môžem odovzdať slovo svojej fantázii a vyjadriť všetky myšlienky na papier."

 

Kajka Kolláriková, I.B

,,Ahojte, som Karolína. Najradšej píšem poviedky a krátke strašidelné príbehy alebo sa inšpirujem ľuďmi okolo seba a ich príbehmi. A čo mám rada? Bez snowboardu by som zimu neprežila, bez kreslenia a všetkého kreatívneho tiež nie."

 

,,STARŠIA" MIHALNICA... takto nejak to vyzeralo v školskom roku 2015/16! ;-)

Časť redakcie:

Šéfredaktorka:

Rebeka Valábková, septima

"Samozrejme, že ma baví to, čo mi ide. Preto som rada, že sa našli viacerí ako ja, ktorí radi kreatívne tvoria, fotia a hlavne píšu."

 

Veronika Greinerová, III.B

"Napísať pre mňa znamená vytvárať náčrty v riasach prachu. Písať znamená unášať matné slová na pierkach vetra." 

 

Naši online-prispievatelia:

Simona Matulová, kvinta

Alex Sokolová, kvinta