Čmáram, kreslím, nudím sa - prečo sem-tam na hodinách nedávame pozor (Alex Sokolová)

21.11.2016 00:00

Poznáte to. Príklad ste si už opísali, písomku ste dopísali, no a čo ďalej? Pochybujem, že niekto obľubuje sedieť len tak v lavici a nudí sa. Keď zbadáte spolužiaka, aj keď je na opačnej strane triedy, pravdepodobne schmatnete papier a napíšete mu nejakú správu, no nie? Takýchto papierikov postupne pribúda a nakoniec to končí ako debata každý s každým. Inokedy zoberiete papier a začnete si čarbať svoje, aby som pani profesorku Černú citovala, „princezné a satanov“. Niektorí vášniví ''umelci'' ako ja sa potom dostávajú do menších problémov...

Väčšina študentov tvrdí, že sa zabávajú na hodinách, pretože si potrebujú oddýchnuť aby sa im „nezaparil mozog“ alebo „Pretože je učivo nudné“.

Opýtaní ľudia odpovedali:

Monika: „Najčastejšie cez hodiny čmáram preto, že sa nudím a taktiež z veeeľkej časti preto, že ma jednoducho baví kresliť :D Hmmm...keď to tak vezmeš nemyslím si, že počas hodín nejak nadmieru vyrušujem, jednak preto, že mi jednoducho nepríde zábavné prekrikovať sa s druhými a taktiež preto, že na to nemám nervy ani hlasivky :) Ale čo sa kreslenia týka, v tom som nezastaviteľná xD hlavne preto vždy sedávam v posledných laviciach kdekoľvek som....lebo tam už dozorkonajúci/učiťeľ/či ktokoľvek iný nedovidí na to, čo to vlastne píšem alebo popravde kreslím :P

Maji: „Proč vyrušuju? Protože sem s lidma co je sranda! :D a učitelé se taky zasmějou "Někdy,,

Amy: „Prečo kreslím? No, v triede sa väčšinou nudím, no z ľuďmi sa väčšinou nerozprávam... (som samotárka) Zo začiatku som si čarbala po ruke, ale potom som si so sebou začala brávať náčrtník a sedávať vzadu. Niekedy sa mi dokonca podarí aj niečo, je to ako WOW NAKRESLILA SOM NIEČO SUPER! A niekedy sa pokúsim nakresliť niečo poriadne a zvržem to. Niekedy mám cez hodinu, len chvíľku a inokedy som bez inšpirácie, takže sa pozriem na učiteľku na pol sekundy a mám nápad. Sorry za dlhú odpoveď proste som sa rozpísala :)“

Pony: „Učiteľom spočiatku vadilo že kreslím, ale po čase si zvykli a teraz mi v podstate ani nezoberú písomky kým na nej niečo nie je nakreslené! Mám tu dokonca aj jeden obrázok!
 
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/253143_3445368987144_1340509528_n.jpg

Učitelia to vidia inak... A žiaci tiež inak... No, koľko ľudí toľko názorov. Ale väčšinou sa zhodujú... Niektorí učitelia nudne vysvetľujú, a tak sa často stáva, že zaspávame. Iní nám dávajú priveľa roboty, tak oddychujeme... Inokedy toho býva primálo a tak len zabíjate čas kým zazvoní... Tak a teraz držte palce, aby po prečítaní tohto článočku nám naši páni profesory a pani profesorky nezačali nosiť ďalšie príklady :)