Čo si myslí naša kopírka? (Alex Sokolová, kvinta)

21.11.2016 19:49

Najhorší moment celého dňa je siedma hodina ráno. Vtedy sa do budovy začnú hrnúť žiaci a ,bože dobrý, na chodbe by nemohol byť väčší hluk! Už od pol ôsmej makať je otrava. Tí študenti si proste nevedia vytlačiť tie poznámky doma! Nie, daj preč tú dvadsaťcentovku a zaplať normálne, to nemyslíš vážne! To je na jednu stranu priveľa! Kto si má pamätať všetky tie extra centy?! Toľko textu... Tak, pozrime sa na dnešný materiál. Oh, druhá svetová? Už som sa nevedela dočkať pokračovania! Naposledy som tu mala len rozdelenie Československa.

Po troch stranách akcie na bojisku ma čaká pauza- alebo aj nie. Decká. Decká, zvoní za minútu. Tie príklady z matiky si nestihnete ofotiť! Je fascinujúce ako rýchlo vedia utekať, keď zazvoní...

Ku koncu prvej hodiny sa zhromažďuje ešte väčšia skupina. Vrieskajú jeden cez druhého; „Aká bola úloha?“ „Čo za test?!“ „LABÁK?!“. Je vyčerpávajúce počúvať tieto veci. Prečo nezapísať takú dôležitú informáciu ako polročný test? Tuto tvoja kamarátka to tak má napísané pekne v zošite!

Najlepšie je, keď je súčasťou poznámok kreatívne písanie. Uznávam, niektoré je strašné, ale nájdu sa aj nádejní žurnalisti a spisovatelia.

Na celú prácu by sa lepšie sústredilo, keby žiaci nerobili taký hurhaj. Potom musím byť hlučná sama, aby som ten nekonečná šum vyradila. A nech mi ešte raz povedia, že zniem, ako keby mi obetovávali novorodenca! Mali by počuť sami seba. Nie sú o nič lepší...

 

Alex Sokolová Kvinta