Čo si myslia naši milí prváci? (Paulína Maškovičová, I.A)

16.10.2014 15:08

 

Aj keď, na nešťastie, väčšina opýtaných respondentov odmietla povedať svoj názor (ktovie prečo), našli sa aj takí, čo mi odpovedali.

 

Aký máš názor na GVMS ?

J: Táto škola je podľa mňa fajn.                                                                                                                                 

M: Je to celkom v pohode, ale sú tu nejaké nevýhody.                                                                              

Anonym: Môj názor na školu je pozitívny. Chodím sem rada.                                                                                                           

Meno Nemám: Páči sa mi, aký sme kolektív.                                                                                                        

J: Bála som sa, keď som sem mala ísť, ale zatiaľ to neľutujem.

Prečo si išla/išiel na túto školu?

T: Prišla som sem, pretože som nevedela, akým smerom by som mala ísť. Rozhodne chcem ísť na výšku do BA alebo do zahraničia.                                                                                                                                    

K: Na toto gymnázium  som išla preto, lebo ešte neviem, čím budem. A vďaka tejto škole už viem, čím sa budem zaoberať a dobre sa pripravím na výšku.                                                                                                

 M: Nevedela som, kam mám ísť a prísť na túto školu bola najlepšia alternatíva.

Čo ti tu vadí ?

Meno Nemám: Predstavovala som si, že to tu bude lepšie.                                                                             

Anonym: Nepáči  sa mi prístup niektorých učiteľov ku žiakom.  (To sa nepáči viacerým.)                                                                     

M: Štve ma, že ráno chodím neskoro do školy a nemôžem sa skôr stretnúť a rozprávať sa so spolužiakmi.

Aj keď väčšina napísala len pár riadkov, našiel sa aj niekto, kto vedel presne, čo povedať na túto tému.

Anonymus III : Táto škola je celkom fajn, až na pár vecí...  Buď je v našej triede hrozná zima, lebo prefukuje cez okná (a mne fučí na kríže a potom ma bolia), alebo kúria jak šibnutí. Ďalej mi vadí učenie informatiky, kedy chcú aby sme vedeli  z čoho sa skladá počítač a podobné pre mňa nepodstatné veci, ktoré nikdy nebudem potrebovať. Ale zas sa mi páčia všetky ostatné hodiny napr. chémia s pani uč. Černou, ďalej je fajn aj nemčina s pani uč. Bicekovou. Celkovo túto školu hodnotím tak, že splnila moje očakávania a tak som veľmi rád, že som sem išiel, lebo aj učitelia sú v pohode. TAKOJ!