Dáma v sukni (interview s p.p. Herzogovou)

09.05.2013 14:14

 

Pani profesorka Herzogová nám prezradila, prečo nenosí nohavice!!!

1.    Koľko máte približne sukní a šiat dokopy?

Veľa, veľa…

2.    Všimli sme si, že nohavice veľmi nemáte v obľube. Prečo?

Keď mám nohavice, sedím ako „sedlák“…

3.    Rozlišujete nejako zimné sukne od letných, príp. jarných a jesenných? Ak áno, ako?

Áno a trvá mi celý deň, kým ich vymením na sezónu.

4.    Dokonca aj v zime nosíte len sukne/šaty, nie je vám zima?

Nie, pančuchy to istia.

5.    Čo by ste ešte v živote chceli dosiahnuť?

V zdraví sa dožiť dôchodku a vnúčat.

6.    Aké záujmy máte mimo školy?

Pečenie.

7.    Čo by ste robili, keby vás prinútili vzdať sa všetkých sukní a šiat?

Plakala do vankúša.

8.    Čo alebo kto vás dokáže najviac naštvať?

Arogantný blbec.

9.    Prečo si nenecháte narásť dlhšie vlasy?

Kvôli bezpečnosti ľudí.

10.                      Máte vlastný štýl obliekania alebo ste ho odniekiaľ „odkukali“?

Asi vlastný. Neriešim módu, nosím, čo sa mi páči a v čom sa cítim dobre.

11.                     Čo robíte v domácnosti najneradšej?

Vysávanie.

12.                     Akú čokoládu máte rada?

S príchuťou rezňa.

13.                     Prečo ste si vybrali práve chémiu a fyziku?

Chcela som študovať chémiu a biológiu, ale tú kombináciu neotvárali, tak padla voľba na fyziku.

14.                     Myslíte si, že ste spravodlivá učiteľka?

Dúfam, že áno. Ale to by skôr posúdili deti…. Ale tiež som len človek.

15.                     Máte nejaké domáce zvieratko?

Počítajú sa aj mravce, ktoré k nám lezú od susedov?