Gympel očami primána a štvrtáka

21.11.2016 19:57

Kedy sa stane to, že z malého nevinného slušného piataka sa stane drzý otrávený maturant? Kedy nastane ten výrazný skok? Ten priepastný rozdiel medzi zmýšľaním primánov a štvrtákov vám možno priblížia ich odpovede na rovnaké otázky, ktoré od nás dostali. Snažili sme sa z nich vybrať tie najzaujímavejšie. Či  sa rozumnejšie vyjadrili tí starší, alebo naši krpci, to už posúďte sami.

 

1.      Čo si myslíš o seriáli Búrlivé víno?

IV.B:

Adam: Neviem, seriál som nepozerával, nepozerávam a ani pozerať nebudem.

Barča: Seriál som zozačiatku zvykla sledovať s rodičmi. Teraz už až tak nie, len zriedkakedy. Ale tak pre starších ľudí je to super, aspoň majú čo rozoberať.

Petra: Nemám proti nemu nič, ja osobne si ho niekedy sama pozriem. Ale tiež si myslím, že je to jeden z tých seriálov, ktoré len zbytočne predlžujú. Mám rada zmeny a Búrlivé víno je pre mňa už trochu otrepané.

 

Príma:

Andrea: Blbosť.

Hana: V pohode.

Anonymka: Nekukám.

Anonym: Blbovina.

 

2.      Čo si pomyslíš, keď vidíš, že sa na chodbe párik bozkáva?

IV.B:

Adam: Závidím im , že ja nemám s kým  :( ...Ale nie, s frajerkou sme robili to isté, čiže nech si užijú.

Barča: Ehmm .. veď netreba to preháňať, ale tak, ja ich chápem.

Anonym: Že kým ich nepočujem, tak je dobre.

Servác: FuJ :D

Petra: Vôbec mi to nevadí. Ak sa niekto ľúbi, prečo by to nemohol prejavovať aj v škole?

Samuel: Sám praktikujem, čiže....

Daniel: Myslím si, že je to úplne prirodzený a ľudský prejav. Nie je na tom nič nemorálne, práve naopak. Je to pekný prejav lásky. Niekto má navyše to šťastie, že môže byť so svojím partnerom aj na chodbe.

 

Príma:

Hana: Nevšímam si to.

Andrea: Nezaujímam sa o to, je to ich vec.

Anonymka: Nemala som príležitosť to vidieť.

Anonym: Žeby to malo byť zakázané.

 

3.      Ako vnímaš dátum 2. septembra?

IV.B:

Barča: No znova začína peklo, ale vždy sa teším na spolužiakov.

Servác: Ja chcem spať.

Samuel: „WELCOME TO HELL.“

 

Príma:

Hana: Ešte dva dni a mám narodky.

Andrea: Celkom pozitívne.

Anonymka: Moc ho nemusím (vôbec).

Anonym: Čo to?

 

4.      Vrátil by si sa na ZŠ?

IV.B:

Adam: Vrátil by som všetky tie super spomienky a zážitky, ale neviem, či by som sa chcel skutočne vrátiť.

Barča: Občas, ale asi s týmito spolužiakmi :D.

Miroslava: Dakedy by som sa chcela vrátiť.

Petra: Určite nie. Mne osobne sa prístup ku žiakom na mojej základnej škole vôbec nepáčil. Veľmi som sa tešila na strednú školu.

Samuel: Každý deň o tom snívam... ach.

Anonym: Do škôlky ešte lepšie.

 

Príma:

Hana: Nie.

Andrea: Ani zasvet.

Anonymka: Néé (možno do škôlky).

 

5.       Rád vystupuješ na školských akciách napr. Vianočné zvonenie?

IV.B:

Barča: Nie, nevystupujem v nich, nemám talent :D.

Petra: Od prvého stupňa na základnej škole som nikdy na žiadnych akciách nevystupovala. Ale vtedy som vystupovala celkom rada.

Samuel: Čo je to? Som profesionálny herec (teraz na dôchodku), čiže nie je problém.

Daniel: Nevystupoval som na žiadnej takejto akcii, maximálne som bol divákom.

 

Príma: 2x áno, 3x nie.

 

6.       Akí sú tvoji spolužiaci?

IV.B:

Adam: Moji spolužiaci sú super, jedno dievča tajne milujem ...ehm Koštrnovú ehm...ale jej srdce zjavne patrí inému, ale mám ich všetkých rád, je s nimi sranda a takisto sú to niekedy parťáci v súťaži, kto viac vypije.

Barča: Sú dokonalí, keby sme sa vtedy toľko nehádali kvôli stužkovej, bolo by ešte lepšie ... A keby sme sa konečne dohodli všetci na nejakej spoločnej chate, ale to je asi nemožné.

Miroslava: Super, sme veľmi dobrý kolektív.

Petra: Nie sme moc dobrý kolektív, ale ani sa dáko neznášame. Zväčša sú to v pohode ľudia.

Samuel: V pohode, ako v každej triede sú tam: retardi, chilleri, trapky a krásky.

 

Príma:

Hana: Ako ktorí - niektorí milí, iní hnusní.

Andrea: Super - naj na svete.

Anonymka: Ok.

Anonym: V poho.

 

7.       Akí sú tu učitelia?

IV.B:

Adam: Učitelia sú fajn, síce prísni, ale fajn . So všetkými sa snažím udržiavať si kamarátsky vzťah.
Barča: Ako ktorí, mám veľa obľúbených... no a pred niektorými mám aj poriadny rešpekt.

Servác: Niektorí v pohode.
Miroslava: :D

Petra: My sme dostali asi najlepších učiteľov, akých sme mohli dostať na všetky predmety, ale určite sa tu nájde aj pár výnimiek, ktorí by mohli byť aj lepší k študentom.

Samuel: Na dereš ma ešte nehodili, čiže v pohode.

 

Príma:

Hana: Výborní.

Andrea: Fajn.

Anonymka: Ok.

Anonym: V poho.

 

8.      Prestal si mať rád nejaký predmet, keď si prišiel na túto školu?

IV.B:

Adam: Vlastne ani nie, chémiu som nikdy ani rád nemal.

Servác: Nemal som ich rád ani predtým.

Miroslava: Matematiku.

Petra: Áno, ale naopak som aj začala mať rada tie, ktoré som predtým neznášala.
Samuel: Skoro všetky okrem telesnej.

Anonym: Všetky.

 

Príma:

Hana: Áno, výtvarnú.

Andrea: Nie, skôr som začala.

Anonymka: Áno.

Anonym: Áno, matiku.

 

9.       Koľko sa denne učíš?

IV.B:

Servác: Učia sa len sprostÝ.
Adam: Sú dni, keď aj 4 hodiny a sú dni keď vôbec, vo štvrtom ročníku je bohužiaľ viacej dní takých, že sa učiť musím.

Barča: Podľa toho, koľko je písomiek alebo tak, ale zvyčajne tak 2 hodiny, niekedy aj viac.
Miroslava: Do školy max. hodku denne, keď je písomka, tak aj 3.

Samuel: 2-3 hodiny, keď mám dobrú náladu (ešte som takú nemal).

Anonym: 10 hodín. Ani nespím. Osnovy sú kruté.

 

Príma:

Hana: cca 2 hodiny.

Andrea: 1 a pol.

Anonymka: Čo ja viem.

Anonym: 0:30.

 

 

10.   Použil si už niekedy ťahák?

IV.B:

Adam: Nie, dokonalí ľudia ako ja ich nepotrebujú.

Servác: Nie :D

Miroslava: Áno.

Petra: Áno.

Samuel: PCHE, tomu ver, čím väčší, tým lepší. A ako sa hovorí „pod lampou najväčšia tma“, čiže rovno pred katedrou.

Anonymka: Nie, lebo som múdra.

 

Príma: Zborové NIE.

 

11.     Čo je najlepšie na našom gympli?

IV.B:

Adam: Bufet, potom bufet a aby som nezabudol – bufet.

Barča: Môj frajer. Ale nie, gauč je tiež super.

Daniel: Bezpochyby sa asi všetci zhodneme, že najlepšie sú hodiny telesnej s p.p. Lášticovou vo veľkej telocvični, keď hráme florbal.

Miroslava: Lavičky, ktoré budú až keď my odídeme...ale inak aj gauče nie sú až také zlé.

Petra: Príjemní učitelia - prístup k študentom, vybavenie školy.

Samuel: Prestávky, bufet a telesná.

 

Príma:

Hana: Ochotní starší žiaci, milí učitelia.

Andrea: Všetko!

Anonymka: Bufet.

Anonym: Šecko.

foto: R.Valábková