To bol ale svinčík! - Imatrikulácie 2016 (Simonka Luptáková I.A)

15.10.2016 17:52

Tak ako každý jeden malý prvák, aj ja som sa tohto dňa nemohla dočkať. Aj napriek miernemu strachu som sa na ten deň tešila. Veď čo také hrozné mi môžu štvrtáci spraviť? Pri najhoršom budem mať trochu kečupu na tričku nie?

Čakali sme v malej miestnosti pred telocvičnou. Nedočkaví a nervózni. O niekoľko minút prišli štvrtáčky a začali nám okolo hlavy obmotávať prasačie rypáky, slonie choboty alebo myšiacie uši. Zrejme ako jediná som sa tešila, že som skončila ako prasiatko. Spravilo mi to veľkú radosť. Spomenula som si pri tom na môjho brata, ktorý ak by pri mne stál neodpustil by si poznámku typu: "Konečne vyzeráš tak ako aj kam patríš." 
Ach, ako veľmi mi tam chýbal.


Vošli sme do telocvične, kde už sedelo niekoľko študentov a čakali na nás. Odľahlo mi keď som zbadala, že ich tam nie je tak veľa ako som očakávala. S veľkým krikom a potleskom vbehli do telocvične štvrtáci. Nadšene skákali a vykrikovali, zatiaľ čo my sme sklesnuto sedeli na lavičkách čakajúci na náš osud.

Ani sme sa nenazdali a na chrbte sme zacítili niečo mokré a smradľavé. Kečup, horčica, šlahačka a sójovka. Boli všade. Vo vlasoch, na tričkách, nohaviciach a zemi. Ľutujem každého jedného spolužiaka, ktorý sa odvážil otočiť a kečup mu skončil rovno na tvári.
Na rad prišli úlohy. Tancovanie, hádanie, šúpanie banánu nohami alebo luhovanie čaju.

Pomedzi tento bohatý program štvrtáci samozrejme nezabudli na vynikajúce občerstvenie napríklad ako jednohubky so šľahačkou a horčicou, či oreo so syrokrémom.

Najviac som si aj tak užila cestu domov. Stretla som niekoľko mojich kamarátov, ktorí ma posielali čo najrýchlejšie domov so slovami: "Smrdíš ako čínske bistro," alebo, "To máš na tvári kečup?"
Kedže nebývam zrovna najbližšie pri škole a autobus mi domov nešiel, tak so
m polhodinu kráčala po neprestajnom daždi. Kvapky zmiešané so sójovkou mi stekali rovno do očí a štípalo to tak, že som nevedela či mi po lícach stekajú dažďové kvapky, alebo slzy.
Ďakujem, štvrtáci. :)

článok: Simonka Luptáková I.A

foto: Kristína Kubányiová, Lucia Šušelová IV.A