Interview s hereckou hviezdou (Rebeka Valábková)

08.12.2012 04:12

Žiačka kvinty, Simona Benčuriková, sa nám rozhodla odhaliť svoje druhé JA...

 

  1. Prečo si sa rozhodla chodiť na dramatický krúžok až do Nitry?

Pretože tam mám väčšie možnosti ukázať svoj herecký talent. S týmto krúžkom

vystupujem pre väčšie publikum a na známejších miestach. 

  1. Čo robievate na krúžku?

 

Okrem toho, že nacvičujeme predstavenie, tak sa hráme rôzne hry, kde si zdokonaľujeme

herecké výkony. Napríklad trénerka mi povedala, aby som sa šúlala na zemi od smiechu

a ostatní mi mali za to nadávať. Robili sme to, aby sme sa nehanbili zahrať aj trápne scény.

 

  1. Aké typy predstavení hrávate?

 

Len krátke, 10-15 minútové. Vystupujeme na vysokých školách, v nákupných centrách a pod. Naše vystúpenia sú vtipné, ale aj poučné.

 

  1. Koľkokrát do týždňa to mávate?

 

Raz, trvá to dve hodiny. Zdá sa to byť veľa, ale ten čas rýchlo ubehne, keď hráme a keď sa hráme.

 

  1. Vidíš v tom nejaký zmysel?

 

Chcela by som sa zlepšiť v hraní, aby som sa dostala na VŠMU. Síce neviem, či sa mi to

podarí, lebo v speve som hrozná.

 

  1. Máš aj nejaké iné záľuby?

 

Už druhý rok hrám na bicie nástroje. Túto záľubu využívam pri predstaveniach, kde

niekedy hrám na bongo. A tiež bubnovaním o lavicu nervujem svoje kamošky.