Interview s naším maturantom - štvrtákom Marekom Michaligom!

12.04.2016 23:37

 

Čo vraví Marek na svoju vlastnú nástenku a ako vidí svoju budúcnosť? Tentokrát sme sa popýtali my jeho! 

1. Na škole je známa tvoja osobitná nástenka - len tvoje vlastné fotky a nikoho iného... ako si reagoval, keď si ju uvidel po prvýkrát? Čo s ňou bude po maturite? 
 
Tak prekvapilo ma, keď som videl, že popri našich dverách časť spolužiačiek robí aj druhú, moju nástenku. Síce som vedel, aké fotky na mňa môžu použiť, ale tak vlastnú nástenku som nečakal :). A čo s ňou bude po maturite? To netuším... domov si ju brať nebudem, mama by asi nadšená nebola... :-D
 
 
2.  Marek, čo ty a tvoj ,,soví" režim - spíš poobede a v noci si hore? 
V podstate áno, teda aspoň počas týždňa platí, že po nociach, keď ostatní spia, tak som hore a po škole spím, cez víkendy zase prespím celé doobedie. Často si hovorím, že to konečne zmením, ale ťažko zmením po rokoch túto moju tradíciu :D. Na druhej strane, mám rád to nočné ticho, keď ma nič nevyrušuje.
 
3. Povráva  sa, že si dosť ambiciózny človek a chceš rozbehnúť vlastný business. Povedz nám niečo o tom :). 
    V budúcnosti by som sa chcel určite pokúsiť rozbehnúť niečo vlastné, keďže nenávidím, keď mi niekto iný má rozkazovať a tiež sa mi nepáči predstava, že každý mesiac ti má prísť stále tá istá suma bez ohľadu na to, ako sa snažíš. Teda dobre, dajú ti 10€ prémiu. Ja preferujem tú voľbu, že robíš sám na seba a celá tvoja snaha sa odrazí aj na tom, čo zarobíš. Nie som si ešte stopercentne istý, čo to bude, ale premýšľam nad tým často a nejaké nápady čas od času prichádzajú, tak ešte uvidíme :).  
 
4. Čo ty a hudba? Akú počúvaš a ktorého slovenského umelca obdivuješ? 
    Počúvam prevažne rap. Neobdivujem asi žiadneho umelca tak, že by som mal jeho plagáty vyvesené po stenách a podobne, skôr by som to nazval, že sa mi niektorých hudba páči a stotožňujem sa s nimi viac, s inými menej. Počúvam toho dosť zo Slovenska, ale keď si mám vybrať jedného slovenského umelca, tak asi Strapo a v poslednom čase ma veľmi zaujal Rida Radar.
   
5.  Si zo 4.B, čiže stužkovú si nemal v kultúrnom dome, ale v Barcelone. Čo bolo pre teba tým najlepším zážitkom? 
    Na jeden zážitok si asi nespomeniem, boli to 4 skvelé dni, ktoré som mohol stráviť so super ľuďmi na úžasnom mieste. Tak ako niekto hovorí, že by nemenil tradičnú stužkovú za nejaký výlet, tak ja by som nemenil tento "nejaký" výlet za nejakú "tradičnú stužkovú". Toľko zážitkov sa proste za jeden večer nenazbiera. Zdravím Davida do Barcelony :D.
 
 
6. Nejedenkrát si spomínal, že si odbrigádoval istý čas v Peugeote. Aké sú tvoje dojmy odtiaľ?
Nechcem na to spomínať, fakt už nikdy nechcem vstávať 4:20, vtedy je predsa čas na... spánok :).
 
 
7. Koho považuješ za mediálne alebo svetovo významnú osobnosť, ktorá ťa inšpiruje, motivuje? 
Teraz sa už nepozerám na známe osobnosti ako ľudí, v ktorých by som hľadal inšpiráciu alebo motiváciu, aby som mohol byť raz ako oni. Nepredstavujem si, že chcel by som byť presne ako Gates, Obama, Ibrahimovič a ďaľšie súčasné vzory, aj keď ich rady určite stoja za zváženie. Hľadám inšpiráciu a motiváciu sám v sebe a vo svojich vlastných cieľoch. Hľadám smer, ktorým by som mohol posunúť seba, nie osobu, ktorou by som chcel byť :).
 
Vďaka za rozhovor, Marek! 
 
 
                                                                                                                                     Veronika Greinerová, lV.B