Navždy sa zachová v pamäti stužková ( Nina Sobotovičová, III.B )

06.12.2012 14:40

Tento školský rok už máme za sebou stužkové slávnosti všetkých 3 tried maturitného ročníka. Tí z vás, ktorí ste sa ich zúčastnili , mi určite dáte za pravdu, že stužkové sa triedam skutočne vydarili. Jednoznačne si zaslúžia krátku rekapituláciu.

Na pocity, ktoré so sebou stužková slávnosť priniesla, sme sa boli spýtať priamo triednych profesoriek našich maturantov. V úvode rozhovoru sme sa ešte stihli dozvedieť, ako pred rokmi prebiehali jednotlivé stužkové samotných profesoriek.

 

Spomínate si ešte na svoju stužkovú? Ako ste sa vtedy cítili ?

p.p. Černá : Veľmi matne, lebo to už bolo naozaj dávno. Mali sme ju  "na kaskádach" v Galante. Bola som vystrašená!

p.p. Hlavatá : Spomínam si na gaudeamus na pódiu, na tanček v programe, ktorý sme si pripravili a na fantastickú zábavu, počas ktorej sme sa vytancovali až do "bezvedomia".

p.p. Godályová : Áno, spomínam, aj keď to už bolo veľmi dávno (január 1978). V živote človeka sú momenty, na ktoré sa nezabúda a pre mňa bol toto jeden z nich. Cítila som sa super, stužková našej 4."éčky" sa vydarila, aj keď sme ju absolvovali spolu s ďalšími dvomi paralelnými triedami nášho gymnázia. ( gymnázium, Párovská ul., Nitra ) 

 

Čoho ste sa bezprostredne pred tohtoročnou stužkovou vašej triedy najviac obávali?

p.p. Černá : Najviac som sa bála, aby nevznikli nejaké trapasy alebo konflikty. Ale nič také sa nestalo!

p.p. Hlavatá: Obávala som sa, či jednotlivé "kúsky mozaiky" (nástup, večera, stužky) zapadnú do seba tak, ako majú ... Ale zapadli a vznikol jeden krásny veľký obraz.

p.p. Godályová : S istotou môžem povedať, že ničoho. Jednak preto, že ju zorganizovali  takí skvelí mladí ľudia, akí sú v  4.B a jednak preto, že počas mojej pedagogickej praxe som ich už so žiakmi zorganizovala niekoľko.

 

Môžete niekoľkými stručnými vetičkami stužkovú vašej triedy zhodnotiť? Čoho by ste sa nabudúce vyvarovali?

p.p. Černá : Myslím, že naša stužková sa vydarila. Rodičia, učitelia a aj študenti sa bavili. Malé výhrady mám k programu, ktorý nedopadol tak ako mohol... Určite by sme viac času venovali príprave programu.

p.p. Hlavatá : Myslím si, že trieda oktáva mala úžasnú stužkovú. Všetci sme si ju užili plnými dúškami. Prežívali sme silné emócie , nadobudli nezabudnuteľné zážitky. Celá trieda bola fantastická. Čoho by som sa vyvarovala? Asi toho, aby som si nové topánky obula prvý krát až na stužkovej :-)

p.p. Godályová : Tohtoročná stužková mojej triedy bola vynikajúca! Neudialo sa nič mimoriadne, čoho by som sa v budúcnosti mala vyvarovať. Najviac si cením , že žiaci si všetko pripravovali sami, každý mal nejakú úlohu a tú si do bodky splnil. Výsledkom bol ( po polnoci) "standing ovation" pre 4.B a to ešte na GYMS nebolo! Všetci sme sa spolu veľmi dobre bavili.