Nikdy som nemal rád metal (Simona Matulová, Matej Melišík, Rebeka Valábková)

25.10.2012 04:50

 

Tohto roku pribudol do profesorského zboru GVMS nový člen – pán profesor PhDr. Aleš Švec. Naši redaktori ho hneď vyspovedali a kládli samé dôležité otázky priamo „na telo“. Čítajte ďalej.


•Váš výzor nám pripomína člena skupiny Kabát – štýl metal, máte k takejto hudbe blízko? 

Nie, k tejto hudbe som blízko nikdy nemal. Vždy som mal rád rock, ale metal som nemal nikdy rád.


•Hráte na hudobný nástroj?

Áno, hrám na gitaru.


•Aká je vaša obľúbená destinácia?

V zahraničí, kam ma zaveje vietor a nápady mojej manželky, doma milujem Tatry (oboje), ale hlavne Inovec a Malé Karpaty.


•Všimli sme si, že na hodinách často spomínate svoju manželku, aká je, čím vás zaujala?

Jednoducho je to najlepšia žena na svete a zaujala ma možno práve tým, že je naozaj najlepšia na svete. To osloví asi každého. ;)

 

 

•V akej miestnosti sa vám pracuje najlepšie?

Hmmm... v škole sa mi pracuje najlepšie asi v kabinete, mám čas na to, aby som si dobre pripravil hodinu. Doma – všade.

 

•Akú máte rád zmrzlinu?

Pri pošte (v HC) čokoládovú, v Petre (časť Hlohovca) jogurtovú.

 

•Je niečo čo by ste v interiéri školy zmenili? Ak áno, čo?

Školu zatiaľ iba spoznávam a dobre ju nepoznám, preto neviem odpovedať.

 

•Vyhovuje vám byť v kabinete so samými ženami?

Nemám s tým najmenší problém.

 

•Máte rád kolotoče?

Veľmi ich mám rád.

 

•Mohli by sme vám niekedy zapliesť vlasy?

Zaujímavá otázka, v zásade v tom problém nevidím, ešte sa dohodneme.

 

•Zapletal vám už niekto copy?

Áno, raz jedna kamarátka a niekoľkokrát manželka.

 

•Koľko máte rokov?

36