Paranoid android (Kamila Navrátilová, III.A)

14.12.2011 14:40

Paranoid android.

Sedím tu a kukám do blba. Počúvam vysoko kvalitné nahrávky minulej  doby a rozmýšľam nad nesmrteľnosťou chrústa, ktorá už mimochodom existuje. Áno ľudia sa vďaka liekom, steroidom a vicodinu dožívajú 150 rokov. Autá už nemajú kolesá, lietadlá nemajú krídla, domy nemajú základy, banky nemajú bankomaty, peniaze sú karty, príroda je mesto, ľudia sú zvieratá a tak ďalej a tak ďalej, ale jedno sa nezmenilo škola. Mala by byť zábavná po toľkých rokoch pokroku. Ale 5 generácií sa nedočkalo a nečaká to ani nás. Škoda

-Ja nič nepočujem

-Daaaaj si dole slúchadlá!!!!!!

-Dobreee, šak nemusíš revať.

-Zase počúvaš tie tvoje vypalovačky z roku 2011.

-Zdá sa mi to alebo počujem v tvojom hlase iróniu ?

-Troška si z teba uťahujem.

-Máš šťastie, že múdrejší ustúpi, lebo inak by som ťa hneď poslal do kyberpriestoru. A čo si chcel ?

-Volá ťa riaditeľka do riaditeľne.

No super, ďalší prúser. Ale teraz som jej fakt neposielal úchylné videá, aj keď neviem ako to vôbec zistila. Určite je kyborg jediné vysvetlenie, ktoré ma napadá. Musím jej nejako prerušiť obvody. Ale ako ? Ako by to spravili v roku 2011 ? Mám to.

-Dobrý deň.

-Dobrý deň, sadni si.

-Stalo sa niečo ?

-Áno stalo.

-Ja som teraz neposielal žiadne uchýlacke videá.

-Čo prosím ?

-Ale nič pokračujte.

-Dostalo sa mi do uší, že počúvaš staré vypalovačky z roku 2011.

- (Ja fakt nechápem odkiaľ na tieto veci chodí, nabúrala sa mi do hlavy. ) Áno, počúvam. Odkiaľ to viete ?

- Ja viem všetko.

-(hovorím kyborg), a prečo sa pýtate ?

-Že či by si mi to nehodil na usb-čko . Ja som tiež  veľký fanušik a už dlho hľadám parachutes a ok computer.

-čoooooooo ? To vážne ? (vybral som si z tašky flašu že sa napijem)

-Áno za mladi a ty vieš, že to bolo som bola rebelka ako ty.

- (Ja som už nevnímal v mojej hlave len blikala kontrolka kyborg) Napriahol som sa a vylial som nanu moju pravú H2O. Tak by to spravili aj v roku 2011. A hádajte čo sa stalo ?

Nič. Presne. Nič sa nestalo.

Začala sa mi smiať, že je android a že, je vyrobená z vode odolných materiálov.  A mne zostalo len búchať si hlavu o oceľové steny, že ma to nenapadlo. Veď aj ja som android. Ale vlastne nie. Ja som paranoid anroid.

Kamila Navrátilová III.A