Redakcia 2016/2017

10.12.2016 18:14

Miška Gálová IV.B (šéfredaktorka)

"Keď som bola malá, pani učiteľka sa ma spýtala, kým chcem byť až vyrastiem. Pohotovo som odpovedala- spisovateľkou. Nuž, to je tak, keď má dieťa bujnú fantáziu.

Knihy mi  prirástli k srdcu rovnako ako môj notes, pentelka a hlasná hudba v slúchadlách. V Mihalnici už pôsobím nejaký ten piatok, až sa zo mňa stala

"šéfová". Je to super, ale keď ste v štvrtom ročníku, maturita vás sleduje spoza každého rohu. Avšak dá sa s ňou dohodnúť, aby mi dala na chiľku pokoj... Niekedy."

 

Paulínka Maškovičová III.A

,,Rada unikám do iných realít kníh, filmov, alebo vlastných príbehov. Jedenoducho fičím na knihách. Nie nezbláznila som sa, mne šibalo už predtým. Je lepšie bláznovstvo ako depresia."

 

Simi Dudonová II.B

,,Milujem čítanie, pretože je to únik z nudnej reality a s dobrou knihou človek nikdy nie je sám. Tiež rada píšem príbehy, pretože vtedy môžem odovzdať slovo svojej fantázii a vyjadriť všetky myšlienky na papier."

 

Kaja Kolláriková II.B

,,Ahojte, som Karolína. Rada píšem recenzie a o svojich zážitkoch. Rada pozerám seriály a bez snowboardu by pre mňa nebola zima zimou. Mám dve mačky, veľa mimoškolských záujmov a navyše som veľký knihomol, takže ma určite neuvidíte nudiť sa."

Viki Makovcová II.B

,,Milujem romantické knihy, pri ktorých môžem dej prežívať s hlavnou hrdinkou a taktiež rada píšem. Moje špeciality sú básne a články rôznych tém.A prečo píšem? Je to spôsob, ako vyčariť úsmev zadarmo. Netreba žiadne materiálne veci.Slová sú veľmi mocné, ak ich vieme ovládať."

Simonka Luptáková I.A

,,Rada píšem úvahy, pretože len tak viem vyjadriť svoj názor."