Si les (Kamila Navrátilová, IV.A)

10.01.2013 05:04

 

 

     Je ťažké vybrať si to miesto. Miesto, ktoré vám dá pocit, že sme tu nekonečne šťastní. Ako sa hovorí v jednoduchosti je krása. Ale ja nehľadám krásne miesto. Ja len obdivujem jeho dokonalosť, ktorá opantáva všetky moje zmysly. Objíma ma tak, že cítim jeho nehu a zároveň silu. Vždy ma uchváti, ako slnko zmení tvoju tvár, ako sa vietor pohráva s tvojimi vlasmi. Milujem tvoju vôňu. Pretože len pri tebe sa môžem nadýchnuť z plných pľúc bez pocitu, že ma zničí okolitý, krutý svet hľadiaci len na seba. Nachádzam s tebou tichý pokoj na duši, ktorý zaplavuje moje telo. Si moje miesto, kde si čistím hlavu. Kde ma stretáva inšpirácia. Tvoja opora mi dáva nádej, že po každej tmavej noci príde ráno. Že slnko svieti každý deň aj keď ho nevidíme.

     Si veľkolepý, krásny a úžasný. Dávaš nám to, čo najviac potrebujeme. A kto si ? Si jednoducho ten majestátny les.