Študentské časy, práca a voľný čas pani riaditeľky Tkáčovej (Nina Sobotovičová)

29.03.2013 23:20

V nasledujúcom rozhovore som sa rozhodla tak trochu vyspovedať našu pani riaditeľku. Ako odpovedala na otázky ohľadom práce ale tiež na otázky z jej súkromia sa dozviete v nasledujúcich riadkoch :-) 

 

  • Aký vzťah ste mali ku škole ako študentka?

Veľmi pozitívny, rada som chodila do školy, aj som sa rada učila. Zároveň som mala veľmi rada školské akcie(brigády, diskotéky, športové turnaje, triedne akcie atď).

 

  • Pán zástupca spomínal, že ste boli jeho žiačkou. Ako ste si vychádzali vtedy a ako je tomu teraz ? :-)

Vlastne som nebola priamo jeho žiačkou, ale bol triednym učiteľom v paralelnej triede. Vtedy aj teraz si vychádzame dobre a hlavne, vážim si ho ako človeka. Keby to tak nebolo, asi by nebol mojím zástupcom.

 

  • Čo vás lákalo na profesii učiteľky? Kedy ste sa rozhodli pracovať v školstve?

Stať sa učiteľkou som túžila od detstva. Vždy som sa hrávala na učiteľku. Po skončení VŠ som ani neuvažovala, že by som nešla do školstva. Lákala ma práca s deťmi, kontakt s inými ľuďmi, vysvetľovanie a objasňovanie učiva, organizovanie aktivít.

 

  • Čo vás na vašej práci najviac napĺňa?

Najviac ma vždy teší, ak sú naši absolventi úspešní na VŠ a hlavne v ďalšom živote. Veľakrát som zažila ten fantastický pocit, keď Vám žiak aj po rokoch povie úprimné ďakujem. Momentálne mám veľkú radosť, ak sa nám podaria získať akékoľvek financie na chod školy, na zakúpenie lavíc, učebných pomôcok atď.

 

  • A teraz naopak, oddych :-) Akým spôsobom relaxujete? Vďaka čomu si dokážete oddýchnuť po náročnom dni ?

    Najradšej relaxujem s mojou 5-ročnou vnučkou pri rozličných hrách ( schovávačka, človeče nezlob se, pexeso, mikádo atď.). Venujem sa aj športu, v zime rada lyžujem a od jari do jesene hrám golf. Po náročnom dni najlepšie zrelaxujem pri dobrej kávičke čítaním časopisov akéhokoľvek druhu.

 

  • Máte domáceho miláčika?

Nie, som totiž silná alergička.

 

  • Aký je váš obľúbený film či seriál?

Z filmov mám rada komédie a detektívky. Obľúbených mám veľa filmov, ale musím sa priznať, že v poslednej dobe si rada pozriem aj Panelák.

 

  • Ak by ste sa mali rozhodnúť- vybrali by ste si dovolenku pri mori či v horách?

Teraz už väčšinou v horách, v minulosti pri mori.

 

  • Teraz otázka ohľadom tradičných školských akcií. Baví vás každý rok toľko spoločenských udalostí ? Čo na to vás manžel ? :-)

Ja mám spoločenské akcie rada od mladosti a tie školské mi umožňujú vidieť našich študentov z iného pohľadu. Manžel ma sprevádza vždy, ak mu to umožňuje jeho zamestnanie (ide ochotne, nie vždy s nadšením – hlavne, ak je unavený). Ale je to vzájomné. Absolvujeme teda veľa spoločenských akcií.

 

  • Plesy , stužkové a venčeky kladú určité nároky, je požadované primerané oblečenie. V akom oblečení sa vy cítite najpohodlnejšie?

Najpohodlnejšie sú pre mňa rozhodne rifle a tričko! :-)

 

 

V mene celej reakcie Vám ďakujem za čas, ktorý ste si pre nás vyhradili. :-)