Terézia Markusková, sekunda: Usmej sa na nás!

27.06.2018 17:13

Posledné dni žijúcecho školského roka 2017/18 rozmrazia všetky tváre. Ľahké kroky, žiaden stres. Je tu záverečný týždeň! Prečo túto výnimočnú radosť nezachytiť?

Ráno, i počas prestávkovom prechádzaní sa chodbami ste nám do objektívu ukázali, ako sa tešíte na prázdniny. Po chvíľkovom hľadaní v mysli, ste vyslovili aj nájdenú odpoveď na otázku ,,Čo ťa najviac rozosmeje?". Prajeme dva mesiaca naplnené iba slnečnými lúčmi a skokmi do výšok zážitkov!

 

Vaše vycerené zuby a žiarivé oči:

Katka: ,,Mňa najviac rozosmeje...napríklad moja angličtina."

Hana: ,,To bude môj najlepší kamarát.“

Dano: ,,Mňa? Že končí škola.“

Oliver: ,,Tak asi vtipy.“

Mišeno: ,,Krivošíkov smiech.“

p.p. Valábková: ,,Čo ma vie najviac rozosmiať sú interné vtípky v našej rodine.“

Hanka: ,,Spolužiaci.“

Dorotka: ,,Počkaj chvíľku...to, čo pre druhých vôbec nie je vtipné.“

Timo: ,,Slovenský rap a pesimistický prístup.“

Aďa: ,,Zoja a jej zvuky.“

Zoja: ,,Rozosmejú ma úplne náhodné situácie.“

 Terézia Markusková, sekunda